marți, 19 aprilie 2011

Progresul natiunii naste monstrii...


Intr adevar..cine sunt eu sa vorbesc despre asta? Mda,o alta adolescenta"razvratita"..Tehnologia a evoluat,lume a evoluat,toate se produc intr un alt ritm,viata are alt ritm,fiecare dintre noi are alt ritm..dar pentru ce toate astea? Intr adevar,nu stiu decat din povesti ce inseamna ca totul sa fie altfel,normal ,insa..sunt lucruri ce le observi la tot pasul daca esti atent..Nu mai suntem nimeni daca n avem haine de firma,nu stiu ce tel in buzunar,nu stiu cati bani in buzunar,nu stiu ce masina,nu mergem in nu stiu ce pub / club tot week endul unde nu facem decat  sa ne injectam,sa tragem pe nas si altele..nu,nu judec tineretul din ziua de azi,intr un fel cu bune sau rele, fac parte din randurile lui,critic lumea in care traim... Pentru ca ar putea fii si altfel si totusi e asa cum e. Si nu,nu zic ca nu mi plac parte din toate acestea sau ca nu ma pierd si eu odata cu restul de multe ori in mirajul tuturor  treburilor astora...Insa.Stau si ma gandesc.Unde naiba ne e omenia,bunatatea,respectul pentru ceva sau fata de cineva,unde ne e frica de un Dumnezeu oricare ar fii el,unde ne e timpul,de ce nu grabim?unde ne admiratia pentru talent,unde ne sunt fratilor valorile? Ce naiba mai sunt azi valorile? Cat suntem de cool ca injuram pe oricine ne iese in cale,ca putin ne pasa de orice zice orice om mai in varsta decat noi,ca putin ne pasa ca facem rau altora.Buuun.Bravos,n am ce zice. Uitandu te pe strada..unde i un zambet binevoitor,unde ne e curtoazia,buna crestere,amabilitatea..De ce toti suntem incruntati,tristi,stresati,prea nervosi ca timpul trece prea repede,ca nu stiu ce mare drama am patit.Da,avem alte probleme decat pe vremuri dar noi ni le am creat,intr un fel sau altul noi am ridicat stacheta la un alt nivel..Toate lucrurile simple au devenit nimicuri si tot ce am insirat mai sus motive de a fii luat in ras pentru cel ce mai detine o urma din ele..Asta este,asta suntem,mnu..n am trait alte vremuri..E doar o vaga nostalgie pentru ceva ce nu mi a fost dat sa traiesc.Multumesc ca mai exista oameni care sa mi aminteasca ce i real in viata..Bravos natiune,dar ce natiune,lume intreaga,halal sa ti fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu